visitor 2011

Rabu, 24 Julai 2013

tempahan manik n lace


ni kwn2 ku yg gigih menjahit baju2 raya ...
sorang menerima tempahan...(masyukkkkkkkk)
sorang lagi..jahit baju raya sendiri..
tp jangan main2..baju raya dia 5 pasang utk 5 hari raya..hehehe..
gurau je kak ti...
sume menjahit..
aku jer..non ado keinginan utk menjahit..
aku pun tempah ngn puan dana kter ni..
dana..tlg lah siapkan baju aku awal skit yek..
takmo lah yg aku last2 minute sokmo..huhuhuhu..
jom tgk gambo


menjahit sambil mulut bergosip2...
opsssssssss...gosip kami2 jer..


interframe muka aku skit...
pengaco orang nak menjahit 
muka aku teruk sgt skrang..
tgh pk nak pakai tabika or ambik ephyra jer???
suggestion please...


ini mmg tokeh beso bab menjahit..
tahun ni penuh dgn lace2..
sampaikan tahun ni...
tertonggeng2 kat meja jahit jelujur lace customer...
hahaha

p/s: ayoooooooo...mahal jugak lace ni yek..ko kena charge mahal lah skit nah kt customer..tp kat aku charge je murah2..kte kan best of friend..hahahaha

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut