visitor 2011

Isnin, 8 Julai 2013

nak puasa dah...


giler..sejak dua menjak ni aku mmg dasar pemalas betul...
malas nak update blog jer..
hari ni ingat nak update awal..tapi lambat gak..

lusa nak posa dah kan...
lunch tadi aku ngan the gangs office dah siap2 beli barang utk sahur/berbuka..
iyerlah...mula2 g jj..cari beras...cari ikan...nak beli ayam..
tp ayam mahal lak sekilo..rm8.90 kot sekilo..
last2 lari ke giant beli ayam...sekilo 6.90...oklah..gemuk2 lak tu ayam tu..
leh lah tahan ni simpan 2 minggu..hehehe...
ikan pun beli di jj 5 ekor jer..itu pun dah rm7.00..
berkira betul kan..
hahaha budget2...
time2 posa ni kan..tiba2 byk yang tingin...


desert yang tingin nak bt utk berbuka..


pastu sibuk korek n cari resipi...
biasalah..aku mana lah terror memasak..teror makan adalah...

klah ..hari ni leh lah relaks2 lagi..bos pun takde..
esok bos2 dah balik..kembali lah ke rutin biasa...
byk keje ler..

tu jer lah nak bebel..
at least takde lah kosong blog aku kan..
aku sayang tau blog aku..
aku sayang sgt kat follower2 aku...
rasa bersalah lak tak update..
n lagi bersalah kalau tak melawat korang..
klah...babai..

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut