nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 15 Julai 2013

dugaan betul



sorylah geng...
ingat kan nak post blog awal cam biasa...
tapi tak kesampaian  sbb tenet ofis takdok lah pagi ni..
terpaksa postpone ke petang2 gni...

tapi takpe..
meh layan gambar makanan...
syok tau ptg2 gni tgk lauk2...
hahaha



jgn silap kawan2..
ni lauk anak2 aku pagi sabtu..
pagi ke..?dah kul 10 lah tu..
heheehhe...
nasi goreng planta dengan roti telur dan bliss...
lauk gni pun aku dah terliur tau...dugaan2...hehehe



ni lauk berbuka hari sabtu...
ptg tu aku ada bt cekodok utk darin n suri..
terus melampau2 aku terliur..
terus ptg tu bt cekodok utk diri sendiri...
lauk hari tu ..ayam gulai kelantan tu...bergedil frozen felda...spageti/makaroni carbonara..n of course sambal belacan..

so camner?ok tak lauk berbuka aku???
mmg target nak simple..
yang penting masak sendiri..
pecah rekod gak lah...diikutkan hari2 masak sendiri...
mood happy...




Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

lizz berkata...

Ok la tu...cucur tu yang sodap tu...saya hr tu buat begedil gak makn ngan sup sedap...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut