nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 5 Julai 2013

Darin Safiya punyer citer

morning kawan2...
dah hari jumaat dah kan...
rabu ni dah posa...ermm..sekejap jer rasa...
klah hari ni dok ofis sorang2 jer ni...(department aku)
ramai cuti ...blk kg kan nak dkt posa kan..
aku pun balik kg gak..tp lepas keje karang...
klah layan tgk gambar darin 2 ketul ni yer...


cik darin kter ni kan...makin membesar makin mengikut perangai si kakak suri...
tapi cik darin ni ganas skit..
dia yang dera kakak dia..bukan kakak dia yang dera dia...
kira dlm umah tu..mmg kakak suri akan menjerit sbb adik cubit ngan adik tarik rambut kakak...
hehehe...
rambut tu ala2 sideburn lak kan...(betul ke eja tu)
sebiji rambut pokden..tp sory..rupa aku..hahaha


sejak dua menjak ni cik darin dah pandai bergambar...
itu pasai kalau aku on jer camera..dia dulu dah dok dpn camera...
sebiji cam kakak jugak..
iyerlah adik n kakak kan...


hehehe...gambar pokden kat fb dia..
tiba2 letak gambar ni kat fb dia..
terus aku confuse...sejak bila kahhhh...
hahaha

klah tu jer nak citer...
kemalasan betul nak update skrang...huhuhu

p/s: mlm nak balik kuantan..best2...leh wat request makan2 ngan ma sebelum posa kan..
saja ngaco pokden..dia kan suka kutuk gambar2 aku kat fb..hahaha


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut