nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 16 Julai 2013

menu berbuka hari ahad...hehehe


salam uolls...

meh layan menu berbuka aku hari ahad k...
takde pe yg special...
yang biasa2..yang luar biasa sbb aku yg masak..hahaha



hari ahad hari tu mmg heaven ok...
tido sedap sampai tak bangun pun sahur..
hahaha...
petang pun sambung tido lagi..
kul 5 bangun mandi...terus masak utk berbuka...
menu hari tu..msk lemak udang kacang ngan ikan goreng..
itu menu utama..
kemudian...



tetiba rasa nak makan telur dadar..
terus goreng telur dadar..
alahhh..baru kul 6 lebih2 gitu...
sedap tu..ada budu ada tempoyak..
heaven2..



ini budak dah berbuka dulu..
tgk kaki tu..geram aku tgk...
sume nak bersuap sendiri..
abis bersepah..
tp aku bt dek jer..
tunggulah lepas berbuka baru aku layan..
hahaha



jeng2..nak dkt2 kul 7 gitu..
baru masak pengat pisang..
ni kalau ma aku baca blog aku mmg menangis lah..
anak dia masak mcm2..
kat umah ma.. haram aku nak masak..hehehe

p/s: nnti balik kg nak masak utk berbuka...eh korang dah isi borang cuti raya ke???


Published with Blogger-droid v2.0.10

4 ulasan:

JunAina berkata...

Cuti raya dah approve...walaupun belum isi.

inazamri berkata...

mula2 sikit je juadah berbukanya...bila turun ke bwh ..tu dia dah penuh meja.akak baru je apply cuti raya td.ramai kawan2 dah mula isi cuti coz takut tak dpt cuti

Fieda Zan berkata...

rajinyaaa.. lom isi lagi ni..

NM03 berkata...

anak ko kidal ke noks

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut