visitor 2011

Khamis, 25 Julai 2013

loya-loya pagi2


adui..sejak dua menjak ni...
aku asyik loya loya jer pepagi..
agak2 nyer angin kot..
takkan preggy kot..
hahaha

so far dah 16 ramadhan ni...
rasa bertenaga lah jugak berposa..
takde flat apa lagi lah...
hari ni lak gaji kan..
so haruslah misi membayar hutang...
hahaha...
hutang aku???
tak byk...byr duit kuih..byr baju...
pastu g tukar duit utk raya...
thn ni raya sederhana jer..
lagipun bonus kter 500 jer..
bonus pokden lak myb lepas raya..
giler kejam..lepas raya baru bagi kan..
tp takpe..
elok gak...takde lah over shopping kan..

jadual cuti raya pun dah kuar..
dlm plan aku cuti hari rabu sebelum raya n khamis minggu seterusnya aku keje dah..
malas nak ambik cuti lama2..
lagipun thn ni turn raya umah aku..
umah aku raya pertama jer best..
raya kedua mmg keje lepak depan tv perabiskan kuih raya..
raya ketiga blk kelantan..pun lepak umah...
hahaha

eh ma...tiba2 mi rindu ngan nasi minyak ma lah..
smlm ada we chat ngan ma..
tp anak2 dara lak berebut nak tab..sabar jer lah..
tak sempat nk cakap pe...

klah...aku tak sedap perut ni..
berangin jer...
lunch nak g JJ kot..
nak cari lauk utk berbuka..
nak bt tomyam hari ni..nyum2...

p/s: sakit dada pun ada ni...myb sbb angin..tp apa yg aku semalam??aku mkn nasi lemak ngan popia crab tu jer..huhuhu

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut