nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 16 Mei 2019

HADIAH HARI GURU 2019


salam geng..
fuh..tiap2 tahun kan..
mmg kita mak pak lah pening pk nak beli apa utk hadiah hari guru anak2...
tp tahun ni malas nak pk sgt..
kita pun ikhlas nak bg kan..
so terjadilah mini hamper utk cikgu2 anak2 aku ni..
suri nak 3 mini hamper n darin nak 1 mini hamper...


selamat hari guru cikgu2 




Rabu, 8 Mei 2019

MENU SAHUR 2019


salam geng
orang lain up menu berbuka..
meh aku up menu bersahur aku 

utk menu sahur hari pertama aku xsnap picture..
terpk nk snap tp mcm biarlah...
tp hari kedua sahur aku snap picture..



so ini lah menu hari kedua
telur mata dengan ikan bilis kicap bercili (pergh nama)
ikan bilis kicap ni senang je..




hari ketiga utk elak pembaziran
kita recyle nasi berbuka tu jadikan nasi grg cili api..
aku add on lah keropok tu..
baru lah tambah selera kan..


itu je lah menu sahur..
insyaallah nnti aku up lagi menu sahur aku..


taip je apa saja

nuffnang

Pengikut