nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 30 Disember 2016

Real bubee pam


At last..aku beli gak pam ni
aku sebenarnya dh ada pam lama
pam spectra dew tu
Tp bila pk nk travel
better beli yg leh cucuk guna usb kan
so bila tgk review kwn2 terdekat ckp ok..
aku pun belilah
teramat murah...tak sabar nk tunggu sampai dah..
nnti dh pk aku review yek

#beli yg murah2 je lah..duit dh abis anak nk pakai bt bukak skolah
#moga2 sesuai ngn aku

Isnin, 19 Disember 2016

Budak demok


budak demok dah naik walker...
kadang2 aku ni risau gak leh dah ke budak demok ni naik walker kan..
baru 6 bulan kot...
tp so far xdelah si minah demok ni xde meraung menangis...
siap lepak dpn tv adalah...
tgk timmy time...
yeahhhh

p/s: leh mama mengemas umah dah..umah mama dah mcm tongkang pecah daaaaaaaaaaa

Isnin, 5 Disember 2016

klcc


tajuk lain isi citer lain skit..
tgk mek kat atas ni..
dah cun dah ambik gambo dpn klcc..
tp spoil dok gelek bekas mainan dia..
ayooo darin awat nye...

korang ada tak anak2 korang spesis mcm ni...
penat dah ckp...
g mana2 dok kelek lah bekas putih tu..
dlm tu ada mainan lego n masak2 dia...

p/s: lama tak sembang..so ini lah mukadimahnye...
assalamualaikum...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut