nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 5 Disember 2016

klcc


tajuk lain isi citer lain skit..
tgk mek kat atas ni..
dah cun dah ambik gambo dpn klcc..
tp spoil dok gelek bekas mainan dia..
ayooo darin awat nye...

korang ada tak anak2 korang spesis mcm ni...
penat dah ckp...
g mana2 dok kelek lah bekas putih tu..
dlm tu ada mainan lego n masak2 dia...

p/s: lama tak sembang..so ini lah mukadimahnye...
assalamualaikum...

3 ulasan:

norhidana miswan berkata...

hehehhe... biasalah tu mi...

mcm aiyan lah, tiap kali nk kuar umah or nk pi sekolah... dia akan bwk sekor menan dia, tak kisah la apa2... yg penting kene bwk sekor, yg geramnya lps tu dia tinggal menan2 tu dlm kete... esok2 amik menan lain

emy pokden berkata...

darin ni nah..mmg spesis tak kan tinggalkan mainan kotak putih dia ni...
susah aku...kadang2 tido peluk kotak tu...bangun2 pagi je cari kotak tu dulu..
hehhehe

mummy_ayu berkata...

mcm tu plak... mcm2 ragam anak kan?

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut