nuffnang

Jumaat, 4 September 2015

Basikal untuk suri dan darin


dah lupa hari apa ntah...
pokden dah tak tahan 
tak tahan tgk anak2 dah beriya2 nak suruh beli basikal
hahaha

budak2 ni lak pandai memujuk pokden
pokden lah jenis cair..
hehehe

so dptlah sorang satu basikal...
mmg happy lah dua beradik ni...


basikal ni kami beli di sg. buloh...
dua buah basikal ni total nyer rm470.00
pitam ai tgk pokden byr..
takpelah utk anak2 kan pa..


tapi main dlm umah lah dulu yer..
ada masa main kat lobi kuarters..
nak bwk g taman pun takleh..
tak muat kete...
huhuhu


hari kejadian bawak balik basikal..
muat basikal adik je kat bonet kete..
basikal kakak dok kat seat belakang..
tp nampak kan..kakak happy dpt basikal...
kakak adik happy...mama papa pun senang hati...

so kakak ...
ini hadiah sbb kakak rajin baca buku..
esok ada hadiah lagi..
hadiah dpt periksa elok tgh tahun hari tu...
walaupun tak dpt no 1..
tp mama papa nampak kesungguhan dan usaha kakak tu..
so usaha lagi utk exam akhir tahun ni ...

p/s: bila pk balik...bagus tak bagus ..cerdik ke tak cerdik..itu no 2...no 1...kesungguhan anak dalam usaha nak berjaya tu lagi penting ...
p/s: dana..ai dah byr 1 hutang citer..lagi 1 hutang citer belum setel...hahaha

Khamis, 3 September 2015

Mitsui Outlet Park




ok kawan2 ai dah sampai sini...
hehehe
orang dok citer sgt pasal mitsui ni..
mana leh tak g kan..
kena lah g..
walaupun poket tak brapa nak penuh...

ni kejadian hari ahad baru ni..
kami ke nilai sebenarnya..
tempah langsir rumah...dah berbulan dok kuarters..baru nak tempah langsir..
poket baru penuh skit..itu pasai lah ai nak tempah...hahaha
hal pg nilai tu nnti2 ai citer..

masa sampai kat mitsui ni..
kami anak beranak anak busuk masam sumenyer...
hahhaa
ada ku kisah...
janji dtg sini..

apa aku soping???
nnti2 lah citer...
oklah bye..
nak wat keje skit..
hehehe

p/s: mcm mana nak g sana???korang wave je lah...insyaallah sampai ler..

Mak datin sesat


dah macam rupa apa dah suri...
macam rupa mak datin kan
hahahah

suri jadi model catwalk katanya untuk hari kebangsaan skolah dia...
balik rumah...sibuk cari spek..
balik rumah sibuk cari handbag...siap pinjam handbag aku...
huhuhu
no hal suri...
nak suruh mama g tempah baju kebaya bendera malaysia pun mama ok
asalkan kakak happy...

eh..beso tinggi pulak suri ni kan..
yg kwn2 sebelah kecik molek je...
hehehe...


Isnin, 24 Ogos 2015

Bila mama tak sihat kena duduk rumah

Adoi...
sakitnye tekak aku nk menelan..
dan2 je kena tonsil
alkisah blk keje hari khamis minggu lepas
perut aku rasa lain mcm je..
rupanya kena cirit
ok fine...xde demam
tp.pg nk g keje...
kepala mcm ting tong...
Bdn pun suam2
terus decide nk cuti dok umah
but malam tu..aku demam teruk...
telan uphamol tak jln2 gak
sabtu.....aku kena tonsil lak
Ingat ptg dh ok..tak ok..
ahad br g klinik..sbb tak tahan dah..huhuh

Aktiviti bila melanggok dlm umah
dgn suara rock.mcm ella
mengajar kakak suri bt kerja skolah

Dr luar bilik sampai ke dalam bilik
Si adik mcm biasa...
terkangkang dok tgk youtube

Pastu mama pun telan antibiotik telan ubat deman
startlah berkhayal


Berkhayal nak beli kasut tu
berkhayal nak beli beg atas tu
berkhayal nak beli beg ni gak
lunch yg mampu pokden bt utk kami.bila aku tak sehat...
huhuhu

oklah
.aku dh ok utk hr ni
dpt mc sehari je pun...
lagipun kesian kakak suri dh ponteng skolah 2 hr
aku pun dh ok skit..cuma tonsil tu mcm rasa sakit je lagi bila nk telan air liur...
esok2 oklah tu...

klah..nk tido jap...
opps...ubat khayal aku tu ubat antibiotik je..jgn salah faham.lak..hahaha

Rabu, 19 Ogos 2015

taip je apa saja

Memuatkan ...

nuffnang

Pengikut