nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Sabtu, 13 Julai 2013

bedak tanaka n menu sahur hari ke-4

morning kawan2...
alaa...tq sgt2 sebab selalu jenguk2 kat blog yg tak seberapa ni...
hehehe...

ni aku update blog pepagi buta pun sbb mata tetiba takmo tido lah pulak..
so better update blog kan..
i kan blogger perasan...

klah..meh lah tgk aktiviti ktorang anak beranak..
walaupun posa...aktiviti ngan anak2 tak pernah posa pun...



aku kan dok giler mencari bedak tanaka ni...
tp takmo lah yg mahal2 mcm bedak dea tu...
mampu tu mampu nak beli...tp setakat bedak sejuk..beli yg murah2 jer..
takyah nk beli hok rebranding tu...
so bedak tanaka ni aku beli ni rm13 jer ngan budak ofis..
jimat postage aku...hehehe
mmg selang 2 hari aku pakai bedak ni...
mmg nampak lah perbezaan tu...
bintik2 itam kat idung berkurangan...
pipi pun rasa lembut2...rasa nak cium pipi sendiri je..
hehehe..giler getik...

tp tak sangka lak..si suri dok perhati aku pakai bedak ni mlm2..
ada satu hari dlm kete..dia dok tanyer pasal bedak hijo ni..
tanyer leh tak dia pakai..aku apa lagi..eh boleh lah...
so mlm tu aku pakaikan bedak ni kat muka suri..
suri happy giler...siap bawak tido...pahtu esok g keje...
suri kan mandi kat ofis aku...g ofis aku ngan muka bertempek bedak...
giler kentang anak dara aku ni nk cantik kan..
baru 5 thn tu
hehehe...suri cakap..dia pun nak cantik mcm mama...
eh mama cantik yer suri???hahaha
tq2 puji mama...lalalalala



ini budak mmg aku geram...
tgh menganas tahap gaban
setakat aku larang tu..mmg dia bt dek jer..
geram rasa...aku bila geram..apa lagi gomol lah sampai darin mengamuk...hahaha
aku tgh cari peluang ni nak rakam video gedik darin...
tp setiap kali dia bt aksi gedik..tak sempat nak rakam...
ko tau apa aksi gedik dia...surprise..hahaha

i

menu sahur hari keempat...
masyaallah itam legam bergedil aku..hangit ko..
sibuk mengoreng sibuk nak jemur kain..ini lah kekdahnyer...
tp lauk hari ketiga mmg aku laki bini takleh nak telan...
rasa mcm muak giler...
ke aku masak tak sedap???huhuhu

p/s: moga hari ni lebih bagus daripada hari semalam..amin...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut