nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 30 Julai 2013

buat biskut raya sendiri


ada hati ada taman okkkkkkkkkkkkk
aku rasa macam nak buat kuih raya je tahun ni...
iyerlah boring jugak asyik beli je kan...
lebih2 suri dah beso skit..
nak gak bagi dia rasa buat kuih raya kan..
walaupun tak posa..hahaha

klah...nak bt biskut raya pun..
aku google resipi yang paling simple utk buat..
ahhaaaaaaaaaaaaa...beli adunan segera lah...
jom layan..



aku tempah kat fb Raisha..
dari Jb...sebenarnya nak beli kedai kek pun beli..
tp tangan gatai pergi online..hahaha



aku beli tepung segera choco chip famous amous chef pa...
tp akan dibuat oleh chef emi n chef suri n dibantu oleh chef darin...
hahaha..bila lah anak2 dara aku nak beso...
tak sabar nak kerah diorang bt kuih raya utk aku nnti..
hahha



ini ler...
semalam aku beli coklat m&m tu..
saja ingat nak buat ala2 ainur cookies tu..
hahaha..koyal pah sudoh..



eh eh..
suri ..kter nak jadi chef lah..
bukan nak jadi doc..
esok mama cuti..kter main masak2 yek..
hehehe...

p/s: tak sabar nak balik raya...walaupun papa tak dpt bonus raya lagi...uhuk2...raya tetap raya okkkkkkkkkk....

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut