nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 9 Julai 2013

donut feveret kakak..tapi lagi feveret pizza lahhhh


ini donut memang feveret kakak suri...
kakak suri ni..kalau dah makan donut memang tak makan nasi dah...
kakak suri ni memang tak brapa suka makan nasi...
feveret lain ...kakak suri suka makan pizza...suka makan maggi...suka makan mee hoon goreng..
nasi2 memang dipandang serong lah...hehehe

p/s: nak beli pizza hut / dominos hari2 memang tak ler...so bertukar ke pizza jaya jusco..ala yang brand la bohome tu...itu pun sedap..harga pun murah rm6.00 jer utk piza kecik..itu pun abis kakak suri makan sorang...
Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut