visitor 2011

Khamis, 18 Julai 2013

nikmat berpuasa...oh my simple sahur


hari ke 9 posa..oh nikmatnyer tak terkata kan kawan2..
syok sesangat posa ni..rasa smooth jer...harap2 smooth hingga ke raya...

tahun ni aku tak jual kuih raya..
so mmg menanor lah mencari kuih raya..
setakat ni baru order kuih raya sejenis 100pieces n popia nestum puan dana 1kg..
myb hari ni nak order tart nenas, biskut coklat (suri suka) ngan tempeyek...
hahaha..budget skit jer thn ni rm200 je..
konsep nyer budget ciput jer thn ni..hahaha
klah tgk menu sahur jer...
menu sahur pagi tadi dan kelmarin...



itu sambal sardin ngan telur dadar jer..
simple kan...nak bt pun senang...
aku hari2 bangun 4.30 pg..
nasi aku masak byk2 time berbuka tu..
so mmg aku keep warm n bawaklah ke sahur...
air memang teh o je ..sbb pokden tgh jaga darah tinggi dia..
huhuhu
(gambar dr insta)



hari ni nyer sahur..
terliur mek jah tgk bt nasi goreng..
aku pun kepingin...
nasi goreng bodo2 lagi bengong..hahaha
n tak lupa nescafe panas juga terliur dari blog mek jah ni..
aduhhhhhhhhh....



ini lak gambar budak tecik yg buncit skit...
senang lenang dok atas sofa aku ni...
kter yang dok risau..
nak berbuka pun tak senang..
tgh pk lagi ni..strategi camner nak bagi budak ni senyap time berbuka..
ingat nak bagi tidur sebelum berbuka..aci tak???
hehehe


pahtu bt muka comel bila aku marah...
geram giler dah mama ko ni darin...
errrrrrghhhhhhhhhhhhhh



Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

lizz berkata...

Nasi goreng kalo bersahur memang la laju tambah makn ngan kopok..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut