visitor 2011

Selasa, 30 Julai 2013

soping raya


oppsss...terlebih sudah...hahaha
terlajak tido kat ofis tadi..
dah ler sejuk..rasa nak cari gebor je...huhuhu

klah..petang2 gni...
mesti aku akan calling2 pokden..
takpun pokden calling2 aku..
loloololo..sweet kan...hak tuiiii

callling2 pun tanyer...
masak pe petang ni...
if aku cakap nak masak itu ini..
pokden akan cakap..ok...
if aku cakap..mcm letih jer..
pokden mesti cakap..takpe..beli je...
hahaha..nasib laki aku ni baik hati tahap gaban..
sbb tau..bini dia ni mmg 24 jam letih n nak tido jer...
hahaha

sabtu hari tu..ada lah soping baju raya anak2..
soping pun kat midvalley jer..
sambil2 pokden setel kan keje ofis dia..
sambil2 tu tgk2 baju raya anak...



tapi aku mcm merajuk betul ngan butik zara...
mcm dah takde barang nak jual..
aku tanyer saiz ni..dorang cakap..saiz tinggal kat display jer..
menyampah betull...aku dah lah suka brand zara...
tetiba dilayan gni..takpe2...
nnti2 aku takmo dah g butik ko...
aku nak g butik lain lah..
lagipun baju korang made in bangla pun..hahaha
gambar atas...gigih seorang mak...
nak soping mcm nak bt umah kat midvalley..
bawak susu lah bawak air panas lah..
bawak baju spare lah...huhuhu...



budak ni lak...mula2 ok lah dok dlm stroller..
relak je aku tolak stroller ...
tp bila pokden dtg jer..terus takmo dok stroller..
mentang2 lah pokden melayan karenah adik..adik naik lemak yer..
siap meniarap tu kat bridge gardens...
dah le maknyer nak menyoping..pokden nak belanja kan..
haruslah laju..tiba2 pusing belakang..
relak je minah ni meniarap..sambil2..pokden cekak pinggang sengih2...
eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



kakak lak..gambo kakak takdok..
orang sibuk cari baju raya..
dia sibuk nak g toys us...
geram aku...
ni set playdoh no 2...
satu kotak ni dah ler hampir 100..dah leh beli dress dah suri oooiii..
tp nak gak.
dok zara mcm2 suri merajuk..last2 beli lah jugak..
terus suri behave...anak2 kan...

p/s: pokden beli kan mama handbag cantik sgt..hahaha cantik lah sgt..dah hampir 2 thn tak beli handbag..tetiba pokden belikan (mmg handbag aku pokden yang belikan..takpernah aku beli sendiri pun)..terus hati berbunga girang...hahaha...

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

JunAina berkata...

Seronok lah dapat handbeg raya...boleh raya sakan2 nanti. Saya pun jarang beli handbeg.

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut