visitor 2011

Rabu, 10 Julai 2013

simple sahur



fuhhh..dah nak masuk petang dah kan..
sabor2...first day posa mmg letih skit...
cuma harap2 jgnlah ptg nnti jem..
plan2 nak masak bertukar membeli lak..
huhuhu

simple sahur aku???
goreng ikan msk pedas sekor ngan ikan goreng sekor..
itu pun tak abis...
huhuhu




opss..
ini menu dinner semalam..
ada letak dlm insta..itu tepek kat sini ...
aku tanyer ayam goreng ni nak masak pe..
last2 aku tak masak pe pun..
tgk2 dlm freezer ada lauk paprik semalam...
apa lagi aku panaskan lah..
hehehe



inilah sahur simple aku tu...
dgn pisang berangan...(senang lawas skit)hehehe
ngan sejug kecik teh o...
pokden darah dia naik skit..
so no nescaffe at the moment..
huhuhu..
ngan aku2 berteh o...

so petang ni korang nak masak pe???
hajat di hati nak bt gulai ayam kelantan...
sbb ayam yang aku beli kat giant tu besar gabak...
better aku abiskan ....
so menu first berbuka pos hari ni insyaallah...bt gulai ayam...bt sambal belacan tomato...
teh o..milo ais...
nnti cari murtabak kt pasar ramadahan
simple berbuka jer..janji makan kan...hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

NM02 berkata...

aku dh pk nak masak macam2 noks. tebus tak sahur pagi tadi kononnya. hahaha

padahal berbuka kat umh mak je pon. semua dah terhidang... kikiki

selamat berbuka sayang!

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut