nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 2 Oktober 2013

si comel yang suka memanggil aku dengan nama ' mama ' dengan kuat


anak dara no 2 aku ni kan..
suka sgt panggil mama dengan nada yang tinggi..
sampaikan kadang2 aku tak tau dia tgh suka2 panggil atau tgh susah (sakit ke apa ke)
kadang2 menjerit 'paaaaaaaaaa'
ini lagi feveret...rasa2 darin ni manja..itu pasai lah kot..
heehe


kalau memujuk aku..mmg aku cair...
ngan mata..ngan panggilan mama..
ya aku cair sgt2..


bila tgk muka gni...ngan tangan bagai..
lagi cair..terus dukung sambil masak..
terus dukung sambil jemur kain...
hahaha

p/s: aku try bt yoga...byk2 aktiviti bt yoga je best..aku bt setengah jam dah rasa urat2 aku ...ok..hari ni bt lagi...sbb pagi ni rasa segar bugar yang amat sgt...hehehe


2 ulasan:

♥ Wina ♥ berkata...

bestnye buat yoga! wina pun teringin tapi xde masa la hukhukk..

time management sangat tak bagus!

emy pokden berkata...

wina : bt yoga dr youtube je yang...bukak yg basic beginner yoga..berpeluh2 jugak...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut