nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 30 Oktober 2013

dinner sempoi anak2..


ikutkan hati..mmg hari2 nak masak dinner..
tp apakah daya..kudrat ni kadang2 tak larat..
so seminggu tu dlm 4 hari masak..lagi 3 hari tu..beli or makan luar jer..
bukan pe..aku pun nak rehat gak..
hehehe
nasib pokden memahami..kui kui kui...

semalam aku masak..
eh kelmarin pun aku masak gak
tapi lupa nak snap pic..kui kui kui..
semalam rajin skit..so snap lah..
itu pun snap telatah anak2 dara ni...

jom layan


si kakak yg masih makan bersuap...
mmg peel kakak..
sbb kakak ni mmg manja..
makan bersuap..mandi pun nak meneman...
penangan anak sulung kot..
takpe kak...setakat mana termampu mama layan..
lebih2 siap..
hehehe


hahhh..
kalau si anak dara no 2 no hal..
kalau darin masuk dapur..aku cakap..'mama tgh masak lagi'
pastu darin masuk lagi...pastu aku cakap 'jap g kter makan'
tak lama tu..aku dgr darin dok tarik kerusi makan dia..
aku pun siap2 nasi dia dlm mangkuk..
terus letak atas kerusi dia tu..
angkat n darin makan sendiri...
senangkan..
tp lepas makan menangis lah mama nyer..
dok kutip sisa2 nasi dia kt lantai..huhuhu
tp dah habit anak2 aku..
lepas makan terus mandi..
aku pun lepas mandi budak2 baru makan..
lepas makan..pokden balik keje..
yang tu..balik keje confirm lapo
letak nasi hidang2 makan lah dia sorang2 sambil2 layan whatsapp hp dia..
anak2 pun dah makan dah mandi...senang hati laki aku...
eh terlebih citer lak..


lauk kakak semalam...
lauk kami gak...
ikan goreng selar, sawi air..
itu jer..tp kakak berselera makan..
walaupun semalam dok demam sejuk demam sejuk...
hari ni kakak dah ok skit...

klah..ada kursus kul 9pg
aku tak cukup 2 hari lagi...
nasib ofis bt kursus..
jap nak masuk dgr setengah jam..
pastu keluar lah..almaklumlah..kursus dlm ofis..
hehehe

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 ulasan:

NM03 berkata...

huh... aku dah cukup training hours. lega beb

lizz berkata...

kakak anjer2 makan bersuap yek...
waa darin kemain seronok dia makan tu...biasala..lepas makan kena kutip segala kekadang tu nasi kat bawah banyak tumpah dari makan kan...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut