nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 28 Oktober 2013

jalan2 di jeram, kuala selangor



morning uollss...
monday blues ok..
keje pun byk..
bos pun ada..
so mari kter bt keje..
sambil2 tu ..tgklah gambar 3 kerat kami...
sabtu hari tu ada jalan2 g jeram...
niat nak kenal tempat tu..
n nak merasa masakan di jeram tu...


bergegar rupanya gambo ni...
anak dara no 2...si darin safiya..dah membesar dgn jaya nya..
tp makanan rutin tetap bubur nasi..
so gigih rutin mama pun memasak bubur nasi...
kasut darin tu adalah kasut warisan dr kakaknyer..
hehehe

gegar lagi gambar ni...
dua beradik yang rapat sgt2..
tp kalau gaduh pun lain mcm gak..
siap tarik rambut..si adiklah tarik rambut kakak...
nasib kakak ni baik hati..
bersabar je dgn karenah adik..
baju yang sama...aku suka tgk anak2 dara aku pakai baju sama...
beli di zara masa raya baru ni......


sume gambar2 ni pokden yg snap..
tp tulah gegar..myb angin kot..
sbb pergi hari tu mmg angin kuat skit...

niat nak dok kat gazebo tu..
tp penuh ..
so dok kat area 'jeti'...
makanan so so jer..
order siakap stim limau...tawar
order butter prawn tawar...
order sotong celup tepung tawar..
order telur dadar pun tawar..
huhuhu

p/s: mmg tak mo lah g makan situ lagi..dah ler mahal nak mampus...baik aku masak kat rumah jer..kui kui kui..

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 ulasan:

cheqna berkata...

assalamualaikum
cheqna datang singgah sini =)
salam kenal ye =)

NM03 berkata...

aku tak penah sampai sini lagi noks...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut