nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 8 Oktober 2013

rambut panjang


korang abaikan kalau benda2 yang berselerak atas sofa aku tu...
mmg gni lah umah aku...huhuhu...
tp nak citer pasal rambut kakak suri..
dah panjang okkkk...
dah ke paras pinggang...
selang 3 hari mmg aku shampookan rambut kakak ni...
siap ngan perapi rejoice lagi...
hehehe

p/s: masalah rambut panjang kakak suri adalah KUTU...tp takpe..mama setia mencari kutu sehingga ke akhir hayat kutu tu..ahaks..

3 ulasan:

lieyalatif berkata...

jgn le potong emy...sayang...ko kalo nak potong pun tgu suri masuk sekolah rendah kang ye laa senang nak urus pagi2 kan....tapi skrang ni bela la...cantik rambut suri...sayang jek nak potong...

mamasuri berkata...

lieya: eh mmg aku tak nak potong...aku mmg suka berambut panjang..cuma nyer aku lah yg kena jaga rambut suri ni...

wahida berkata...

dari mana pulak la dapat kutu tu nok? huhu...

ko pegi farmasi ada ubat kutu kalau tak silap...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut