visitor 2011

Rabu, 23 Oktober 2013

sendat perut


oklah...entry ni tanpa gambo 

ni nak citer perihal makan aku skrang..
yes..tiap2 hari pk nak diet..
tp satu diet pun tarak..habuk ada...
bila niat nak diet..tetiba sakit kepala amat sangat..
pastu bila dpt diet skit..tiba2 dugaan ada makan2 kat opis..
ayoooooooooooooo

hari ni?tajuk pun sendat perut kan..
yes..mmg aku sendat perut ni...
pagi makan kubis goreng n roti canai sebiji...
pastu dalam kul 9 lebih...
telan lak air milo wat cicah dgn crackers...
lunch pulak...makan nasi paptrik..
itupun nasi aku makan separuh..
tp air lak byk..ais kosong segelas ngan tembikai segelas...
blk ofis makan lak cendol ngan ubi goreng skit..
ayoooo...rasa keras semacam dah perut aku...

camner yek nak diet??
dulu2 zaman2 anak2 dara..
diet senang jer..
jgn makan nasi...
bedal lah makan mihun sup ke..kuehtiaw ke..
tp skrang..baru pagi tak makan nasi..kul 11 dah rasa sasar...
tak senang duduk aku...
wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

nangis2 tak guna gak emi oiii..
p diet nun...

1 ulasan:

norhidana berkata...

muahahahhaha..... sama lah kite... sbr yek kwn ku... ko tu dh kire kurus lah wei

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut