nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Jumaat, 18 Oktober 2013

buat bubur je lah


sorylah kawan2...
terasa kemalasan teramat sgt nak update blog..
ntah saka pemalas mana lah yang lalu kt badan aku ni..
abis spoil dunia aku...

semalam pun...aku tido jer...
tunggu pokden balik...
siap pokden isyak..aku mandi..
terus aku bing tido...
dgr2 darin menangis sbb jatuh lantai..
ate pokden tgh mop lantai umah..
bini dok tido...

bangun pagi je...kul 5 pagi mmg terbangun dah pun...
selalu2 aku bt bubur ngan sejenis lauk..
tp mari angin malas...
bt bubur je lah..
sbb darin ni walaupun dah 1thn 8 bln gitu..tp still prefer bubur..
so gigih lah bt bubur..
tp aku campak segalanya dlm bubur tu...
tomato, ikan bilis, ubi kentang n kubis..
senang kan campak2...
separuh bwak g umah pengasuh
separuh lagi simpan utk dinner malam ni..
pemalas2 pun..terpaksa bt..
tq pa sbb mop lantai smlm ngan sidai baju..
kui kui kui...
mmg tgh badmood giler2...

p/s: pic atas tu bubur dua hari lepas..bubur pagi tadi tak sempat nak snap..kui kui kui

2 ulasan:

lieyalatif berkata...

haih lain mcm jek mood malas ko...ke ade isi dah ni emy ekekekeek...alah koo aku pun selalu gitu gak..lagi2 kalo nak period...angin semacam.....

Wak Gelas berkata...

malas makk kanns.,ehhHEE

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut