nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Sabtu, 19 Oktober 2013

darin dapat adik baru





tajuk entry mak aii rasa nak pengsan..
ada hati tu aku nak beranak lagi...
eh tak tak...aku tak preggy ok..
saja je kasi gempak kat tajuk entry..
puiiiiiiii

oklah..ini sebenarnya nak citer aktiviti darin kat kg...
kg ni pun kg pokden..nun kat kelate ...
cam biasa..balik kelantan of course ler panas giler..
dok dlm umah berpeluh2...itupun dah pasang kipas..
enkon je takde..kalu ada mmg aku on 24 jam ler..

adik baru darin ni sebenarnya yg kakak suri punyer...
tp cam biasa kakak suri ni sekejap je ngan mainan..
bila dah jmp cousin2 dia...mmg adik baru ni tak bertuan lak
so darin ambik alih...
beralus je darin main...
walaupun darin ni skit kasar...tp bila main ngan adik baru dia...
terus jadi kakak yg baik..kui kui kui
dahler ..mengarut lah aku.
layan pic je


abaikan kaki tu..hahaha
comel je aku tgk darin main...
stroller tu dah patah riuk dah..
tp still lagi darin main...
minat main sorang2 darin ni..


eh ada kaki lagi..so sila abaikan lagi...
rajin darin jaga adik yek...



ada lagi kaki ....
terbongkok2 main stroller ni...

p/s: disebabkan stroller ni dah patah riuk..sbb beli yang murah jer kat pasar malam...dpt gaji nnti mama suruh papa beli yang baru yek..beli yang kukuh skit...dah adik minat main stroller ni kan...nak bagi adik sorang lagi mmg tak lah...kan darin dah dipanggil 'adik'..oppsssssssss





Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut