nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 24 Oktober 2013

sedih dgn apa yg jadi


sbelum tu al fatihah utk mangsa rompakan ambank di subang jaya..
aku bkn lah saudara mara ...tp sedih dgn apa jadi...

kadang2 terpk ...apa nak jadi dgn mentaliti orang malaysia..
sampai mcm tu sekali kerana duit yek..
sbb tu kadang2 aku selalu cakap kat dlm diri aku..
duit bkn segalanya...
ada suami ada anak2..cukup dah kalau nak banding duit juta2 tu...

malam semalam pokden dok tunjuk kat aku..
gambar mangsa rompakan tu..
seriusly aku sebak..sampai tergiang2 tgk gambo tu..
aku tau , lately mcm2 gambo kter dok tgk dlm fb/whatsappp
gambar yg senonoh tak senonoh sama byk dah..
huhuhu..mata2..
takmo lah tgk benda2 gitu...
tak elok ok utk mata kiter..
kter tgk anak2 kter je..
lagi byk faedahnya...

oklah ..bebel kejap je..
sbb rasa sebak n sedih..
klah bye...


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut