nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Selasa, 22 Oktober 2013

masak lauk kegemaran encik suami tercinta



tajuk entry bukan main kan...
tgk lauk comot giler...
oklah..pada yang tak tau..
incik suami saya aka pokden mmg feveret lauk beliau ialah gulai kelate..
kalau ada itik serati tu lagi lah feveret...
tp manalah nak cari kat kl ni kan..
so ayam je lah optional nyer...

smlm masak lauk ni...
iyelah smlm aku mc...ptg dah ok..terus masakan lauk feveret laki aku..
siap berbekal lagi pagi ni..
mmg senyum sampai ke telinga lah laki ai hari ni...

oklah nak wat keje..
semalam mc satu hari..
kerje pun menimbun2..
supervisor kat belakang ai ni pun asyik dok jeling2 tgk i submit tak lagi keje kat dia..
iyer madam..i on the way bt lah ni....

p/s: hari ni punch in lambat...sedangkan bangun kul 5.30 pagi gerak pun kul 7 pg dah..kekdahnyer duke jem giler hari ni..haiiiiiiiii..merah lagi punch card aiiii...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut