nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 17 Oktober 2013

tehbeng...


kalau ikut slang betul..
teabeng ok..
nilah yang aku cari kalau balik kota bharu..
mmg lega lah anak tekak aku...
dah lah cuaca panas kan kat kota bharu
kejap2 aku suruh adik ipar aku pergi beli..
sekali beli terus 2 bungkus..
nasib tak ramai kaki pow dlm umah..
so sorang2 minum jer lah...
hehehe

p/s: naper tak bt kat rumah mil?hahaha..sbb pergi beli lagi sedap..ntah apa teh dorang guna yek... ke ada menderang sampai 2 3 kali aku pergi cari teabeng ni...huhuhu

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut