visitor 2011

Jumaat, 11 Oktober 2013

jumpa blogger/artis


kalau ikutkan citer ni dah basi pun...
sbb puan dana dah citer pasal ni...
tapi aku up jugak kat sini...
kui kui kui


yer..aku jmpa kak rima rashidi ni..
korang ingat lagi tak??
actually dah lama tak tau pasal akak ni..
tup2..terbaca blog kak rima..
terus melekat nak tau perkembangan kak rima ok..


tp aku follow blog kak rima ni secara silence jer..
yang lagi excited ialah Puan dana kter...
sbb puan dana kter tu rajin mengcomment kat blog kak rima..
aku jarang2..hehehe

tp kejadian semalam..aku yang first jmp kak rima ni..
kat watson jj au tu jer..
aku nak cari brg utk balik kg...
ala cari mandian gitu2 jer..
sekali ada orang lalu kat aku..
dlm hati cakap cam kenal..
yer aku kenal..kak rima...tp kak rima tak kenal aku...camno..
takpe2..ni kalau bagtau dana..confirm dia lagi melompat happy..
hehehe...aku pun terus cakap kat kak rima..
'akak ..saya nak salam ngan akak..sy pembaca blog akak'
kui2 ..berani tak berani..
tp sapa kenal aku tau lah brapa berani aku..ahhahaha..
lepas salam..terus g byr terus cari puan dana..
apa lagi minah ni..melompat lah nak jmp...
terus aku heret puan dana ke watson..nasib kak rima ada lagi..
ahaks..gitulah citer nyer..
dptlah gambo 2 keping wat kenang kenangan...

p/s: aku actually koir dgn anak buah kak rima/siti hajar...so ada jugak lah benda nak story ngan kak rima..ahaks..selebihnyer aku ternganga jer...well..aku ni bukan peramah sgt...ahaks..


Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut