nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 28 Oktober 2013

game feveret anak2...


saja petang2 nak citer perihal tab si kakak ni..
setakat ni ..tab kakak mmg mama n adik tumpang sekaki...
iyerlah..mama takdok hp canggih..
tumpang kasih hok anak jer lah..
(moga2 papa baca ni leh lah beli satu utk mama yek)
kui kui kui

oklah ..game pertama..


ini game feveret mama, kakak n adik..
mama main game cari duit..
kakak perabis beli makanan...
tapi yg bagi makan adiknyer..
hehehe


ini game bowling..feveret si adik ngan pokden
actualyy pokden meneman jer..
tp adik pandai tau nak masukkan bola n jatuhkan pin tu..
tp mostly masuk parit lah..hahaha


ini game mencari duit..
gigih mama bt tau..
kakak pun dah belajar bt..
hahhaa


ini game apa ntah..
ntah brapa byk aiskrim dah kakak letak..
mostly tab ni mmg byk game kepompuan...
ada masak pie lah..masak spagetti lah...
masak kek lah..masak puding lah..
sampaikan kakak lagi teror dr mama bab masak..
hehehe

klah...tiba2 rasa mengantuk..main game kejap..pastu sambung keje..hahaha

Published with Blogger-droid v2.0.10

4 ulasan:

lizz berkata...

pou tu...sara suka gak ngan game ni...memang habis duit kite dikerjakan beli makannan kan...

~aYu~ berkata...

hihi.. suka gak main game pou tu.. kiter penat je tambah duit dapat kat anak sampai abis makanan dan duit.. kikiki

Qhaifa Nur berkata...

hilang tension dapat main game jap...

Dee berkata...

i pun kadang2 tumpang main game anak2..kt my phone main candy crush aje..hihihi..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut