visitor 2011

Jumaat, 1 November 2013

Rekod Kemajuan Kakak suri...



kakak suri telah membuat kejutan bt mama n papa..
hehehe...kakak suri dpt no 6...
mmg sejak beberapa hari ni..kakak suri asyik cakap kat aku..

Kakak: mama, kakak dpt no 6

mama: ye ke? mana bukti?

kakak: iye...rafida no 1...kakak no 6

mama: xpe2 kter tunggu sampai kad skolah kakak ...kalau kakak dpt no 1-10....kter tido hotel n beli mainan utk kakak...dpt no 11 pun ok...

( sbb nyer ...awal thn hari tu..suri dpt no 13...hehehe...so saja jer lah aku offer2kan dia..)

sekali...


wuaaaaa..sekali betul dpt no 6...
tahniah kak..dr zero dah pandai skrang...
dah pandai berusaha...
sbb kakak ada cakap..nnnti2 nak no 1 lah pulak..
aku tgk kakak suri ada intend nak berusaha , itu pun aku dah bangga...
bukan bangga anak dpt no 6..bangga sbb kakak suri tau makna berusaha dlm belajar...
muahh2...


pok den ni lak perangai nyer nak anak cerdik sendiri...
so bagi dia..skolah ni no 2 peranan...
no 1 kter lah...so pandai2lah kami...
kakak suri pun skolah tadika pun tempat biasa jer..
murah okkk
n yg penting sebelah ofis mama...
tp alhamdulillah dah hampir 2 thn kat situ..
kakak ok2 jer..
hehehe


si kakak suri..
dah besar dah..thn dpn 6 thn...
so kakak...usaha tu tangga kejayaan...
pandai tak pandai ...cerdik tak cerdik...itu kena usaha okk...
muah2...
i luv u...

p/s: kakak suri masa dia mmg pada tab dia lah...tv channel 613 astro..suka menari...n paling best kalau time belajar kat umah...suka mengajar aku dri dia diajar..huhuhu
Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut