nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 11 November 2013

geng beserah


ptg2 gni..tiba2 mengantuk lah pulak..
semalam g derak satu hari..kul 11 baru sampai umah..
dashyat kan..kui kui kui...

mehlah citer ringkas geng beserah ni...
kalau balik umah ma aku...
mmg macam biasa suri sukalah sgt2..
sbb geng dia ramai yg lebih kurang sama baya...
sampaikan playdoh baru beli pun patah dek digodam budak2 ni...
padan muka..sapa suruh wat rosak..dah taklerh main...

geng2 suri ni sumer sepupu2 aku..
meaning nyer suri ni main ngan mak2 pak2 sepupu lah..
hehehe
layan


geng baya suri...
teruna nyer sorang..
kadang2 main masak2..
kadang2 main kad2..
kadang2 main lari..
ikutlah korang..
tp bila dok rumah nenek/maklong..
mmg kena dok diam2..
so main kad jer..
sbb ma aku ni garang ngan anak2 saudara..hehehe


teror lah sgt...
masa ni sepupu2 aku sumer ada rumah ma aku..
so aku whatsap lak kat mak2/pak2 dorang aktiviti anak2 dorang...
hehehe..reporter lah kejap...


inilak geng kecik beserah..
paling muda darin 1 thn 9bulan..
paling tua 4 thn..yg lelaki tu..
sbb yg tu badan kecik so join budak2 kecik main..
yang tak tahan tu darin tu...ada hati nak main sama...
hehehe

p/s: so far anak2 dalam pergaulan takde masalah..mmg suka sgt2 berkawan..

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut