nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 20 November 2013

graduasi kakak suri


eh eh...kakak tak graduasi lagi tak..
kakak baru 5 thn..
thn dpn baru 6 thn..
thn ni enjoy2 lagi...
jom layan...


ini pagi hari graduasi tu...
biasalah ...mama ni suka bt keje last minute
baju putih yg kakak pakai tu..cikgu ada pesan kat aku suruh jahit..takut tanggal..
tp aku pagi tu baru aku mintak kerah kawan akujahitkan..hehehe...
thn ni graduasi buat kan dewan merak kayangan FELDA...

gambar atas tu..kakak tgh ditonyoh2 oleh cikgu...
hehehe..suka lah make up..


gambar senget lak..
ramai betul yang tgk kakak di make up..
sebenarnya kakak orang last make up..
sbb aku dtg lambat..hehehe


ini budak2 thn 6 tgh bt intro..
comel dorang ni geram aku...


suri tgh tunggu turn..
comel tak anak aku????
hahaha


thn ni menari lagu arigato ngan gyiyomi...
nnti2 aku upload video tu yek...
mcm biasa..kakak menari cam biasa jer..
hehehe..
maintain cun atas pentas...


gambar kabur lak bila besarkan...







muka excited kakak..
kakak thn ni membanggakan mama papa 'sikit'
sikit tu tak tahan...
sbb kakak bagi mama no 6 ...sebab exam awal tahun no 13...
so byk peningkatan...
target baru kakak suri ialah no 1..
gud luck lah yer..tp mama tak harap..
if dapat no 1..kredit utk kakak...

p/s: kakak suri ni cakap...dia dpt no 6 sbb nak tido hotel..
n kakak cakap lagi..thn dpn dpt no 1 kena tido hotel besar lagi...
tergelak aku...nak tido hotel n main air je keje dia...




Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut