nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 14 November 2013

tab acer untuk adik


lorr...dah khamis rupanya yek..
esok lak jumaat...kejap je masa berlalu...huhuhu
klah..nk citer...
citer pun dah basi pun...
lama dah..cuma lupa nak upload..
heehehe

disebabkan kakak pokden belikan tab samsung..
si adik pun tak nak mengalah kan...
mmg sibuk bebenor nak tab...
mmg kalau kakak bukak tab...
dia pun nonong2 nak gak..
siap bergaduh bagai..
tp apakan daya..kakak si lembut hati..
bagi adik pinjam tab...lepas tu kakak menangis..

kami ni pun takmo lah mengalakkan budak2 ni nangis..
so dgn rela hati pokden pun mmg aim nak beli tab utk darin ni...
nak belikan samsung kan sama lak ngan kakak..
n darin ni lak lasak..
baik kter cari yang murah2 jer..
ikut hati aku nak yg tab samsung 7.0 tu..
kecik n comel..senang darin pegang..
tp yang tu pun dah dekat seribu..
so kter turunkan harga skit...
tab acer ni bawah 1k lah..
brapa harga betul..lupa lak nak tanyer pokden..hehehe


inilah tab nyer..
mmg volume dia mmg kuat...
kuat lah dr samsung..
hehehe


senang hati aku tgk adik beradik berjemaah main tab dlm kete..
mmg tak mengganggu sesapa...
cuma ganggu aku lah..sbb si darin ni tak reti sepenuhnya


tp adik ni apa peduli..
lebih suka tab samsung kakak..
n kakak lak pelik..suka tab acer adik..
so pandai2 lah switch korang yek..

p/s: tak jadi ma abah dtg sini...abah ada latihan menembak kat cheras..so nak stay sekitar cheras..rumah aku jauh dgn cheras...

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

wahida berkata...

mcm tu lah anak2 nok...anak2 aku pun gitu...si abg suka main tab adik, si adik suka main tab abang...lepas tu bergaduh...huhu...mcm2..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut