visitor 2011

Rabu, 20 November 2013

tayar pancit lagi kat duke highway


citer ni citer hari jumaat lepas...
cam biasa balik dgn penuh gumbira sbb hari last keje kan...
ambik suri cam biasa kat felda...n terus ke arah duke highway...
baru nak masuk lane duke...
sorang abg moto ni ketuk cermin aku..
cakap tayar pancit..
alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


hehehe...ni gambo pagi g keje...
happy kan pagi2 amboi gambo letak dlm insta...
tak tau petang nnti tayar kete nak pancit..
kui kui kui..


sbb hujan itu pasal lah ambik gambo pagi tu..
sejuk weii..hahaha


tp petang suwei skit..
takpe2..
ai kan pompuan jiwa kental...
setakat beranak normal 2 kali dah...
apa lah sgt pancit tayar kat highway..
hahaha...
apa lagi call lah abg duke tu...
aku pernah kena sekali awal tahun ni jugak..
so ada pengalaman..
terus call lah..
sepantas kilat dorang dtg...


aku angkat stroller dlm bonet...
dorang angkut tayar spare aku ke luar..
beres...lain2 dorang bereskan..
cuma make sure tayar spare tu elok n ber'angin' yer...
n tlg pasang lampu kecemasan..
eh mcm bagi tips lak..
hehehe

if ada yg kena mcm aku ni..
korang tarik nafas panjang2...
relaks...pastu mengadu dulu ala2 manja kat husband jap...
pastu...
search kat smartphone korang no tel higway yang korang kena..
insyaallah sepantas kilat dorang datang..
if tak korang tunggu jer kat highway sampai peronda2 highway lalu...
itu jer lah..
so ni direct line duke highway...save dalam hp okkkk...

0362513100
Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut