nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 7 November 2013

puteri yang tersesat


anak dara aku no 1 ni mmg cita2 nak jadi puteri raja..
kui kui kui...
kalau beli mainan suka benor yang ala2 princess tu...
ktorang selalu buli kakak yang kakak ni puteri yang sesat...
hehehe..salah umah..
hahaha


ada gaya puteri tak???
ramai komen cam mami jarum jer..
hehehe..
lentok tangan tu tak tahan..


ini lak ala2 model brg kemas ...
hahaha..
tergelak pokden..
pokden cakap..suri pakai mcm tu bkan mcm puteri..
tp mcm pompuan hippi

p/s: mcm2 anak dara aku no 1 ni...tapi telatah ni selalu aku tersenyum...


1 ulasan:

lizz berkata...

Hehe comel tau gaya dia..biasala gegirl memang nak jd pwincess jerlakan sama ngan sara..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut