nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 30 September 2013

turun 1kg...


yes...masalah aku skrang adalah berat badan
tensen ok bila pk berat..
pk berat tu sekian hal..
ni baju2 seluar2 sumer tak muat dah...
erkkkkk

ni hasil weken...
turun lah sekilo...
sabtu hari tu...pagi makan roti...
ptg makan mee kari...
pastu malam tak makan
ahad lak...
pagi goreng mee lidi..
lunch ambik nasi...
dinner makan cekodok..
hasil turun lah 1kg..hari ni g ofis
memaintainkan diri tak makan nasi...
ni malam...sambil suap nasi lemak ke suri..
sesudu ke aku...uhuk2..
ni baru lepas bt pulut ikan masin...
sepinggan berkongsi ngan darin n suri...
uhuk2...

nak naik berat senang sgt...
seingat aku ...aku amalkan tiap2 pagi nasi lemak...
tiap2 lunch nasik...
tiap2 dinner nasik... 
so aku pikir lah..if aku skip nasi confirm turun berat...

hahaha..cam teror..tp tak pernah kurus pun..
but...soon okkk..
hehehe

klah...sedap2 menaip..rupanya darin dah terlelap atas riba aku daaa
klah baiiii

2 ulasan:

lizz berkata...

nak naik memang senangkan nak menurunkan ya hampun..letih nak exercise bagai...lepatu nak kena kawal mkan huhu...saya kalo tak kena nasi mau ketaq lutut

♥ Wina ♥ berkata...

part suap anak and kite makan sekali tu sama dengan wina huhuu..

at least ade gak turun sekilo..wina ni takut nak tengok penimbang ggrrr

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut