visitor 2011

Khamis, 5 September 2013

breakfast kat mamak


anak2 aku ni kan..
asal weken jer...
cam melilau jer nak berderak..
tp mak pak mmg kemalasan lah..
tp kerana anak2...
gagahkan diri bangun awal g breakfast kat luar...
huhuhu


budak ni dah beso ok..
perangai mmg mengalahkan kakak..
if tak nak terus cakap tak nak..
kalau merajuk lagi lah..
mcm org tua merajuk...sampai siap berpaling2 muka...
paling comel..meniarap cium lantai..oh comel lah sgt kan darin


kalau breakfast di sri damansara...mmg ktorang g kat ams smart tu..
kalau jauh skit pun kat sg buloh...
eh korang ada tak port2 cantik nak breakfast nasi lemak ke nasi minyak ke..
boring lah sri damansara takdok sumer tu...
gerai adalah..tp persekitaran tak memuaskan..huhuhu


darin ngan roti bakar..kakak ngan roti canai..
ribena kotak sorang satu..
cukuppppp

p/s: mak pak makan breakfast kenyang sampai ptg..hahaha


2 ulasan:

lieyalatif berkata...

aku dulu pun mmg suke lepak mamak time bekpes..lagi2 kat putrajaya ni mmg mamak sesaje yg ade emy...tapi skrang dah kurang dah sbb baru ku tau mamak kat putrajaya ni diragui keislamannye.....ye laa tokey jek islam tapi pekerja bukan islam, tak tegamak aku nak bagi anak aku mkn hasil air tangan org bukan islam....

tapi seb baik kat putrajaya ni ade satu kedai mamak yg dijamin islamnye, terubat gak aku nak mkn mamak....

norhidana berkata...

uuuuuu lama tak mkn kt mamak wei, kadang tingin gk... aku selalu biasa alimaju je lah dkt... sbb tgk persekitaran bersih tempat lain mmg jarang try... itu pun rasanyer masa sblum bersalin dulu huhuhui

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut