visitor 2011

Khamis, 19 September 2013

warna warni kami...


kadang2 kan mcm dah takde pe nak update kat blog ni..
asyik2 citer suri..
asyik2 citer darin..
asyik2 citer jalan2 cari makan
hehehe...

tp tulah...itulah real blogger kan..
hahaha..bengong..
stress ada 5s hari ni tau..
klah layan lah gambo2 ni..
ni aku kumpul2 jadi satu entry je...




lauk semalam...masak lemak labu...
darin suka...mama darin pun suka...
goreng ikan kembung, goreng ikan masin jeruk n sambal belacan..
mmg terangkat...



jgn tertipu...
gelak2 ada meaning ok..
nak yak2..
hehehe



dua beradik yang suka sgt main play doh...
nasib darin dah pandai main..tak makan pun doh tu..
siap aku disuap nyer suruh makan..
konon2 dorang masak..aku lah tukang makan nyer..
erkk..kenyang omak ko...



ni jemput2 udang n ubi kentang..
feveret anak2...
dlm seminggu tu confirm at least 2 kali buat..
bt tak tau nak masak pe..mmg aku goreng jemput2 je utk dorang...
kenyang ok..siap suri darin sendawa lagi..



percubaan mama bt agar2 santan...
sume dh menjadi..
cuma kurang gula melaka...
gula melaka aku beli ni tak brapa manis..
ni aku dah beli nisan keret...(tau ke)..nnti nak bt lagi..kasi manis skit..



peel budak yang senang hati je idupnyer...
dpt makan mmg terbaring2 lah...
korang tgklah umah aku..
dah mcm kindergarden kan..uhuk2..



finally , and officially kami dah ada umah sendiri...
tp bukan lah corner lot tu k...itu dah hampir half juta..
kami beli yg intermediate jer..
so hari2 lah laki bini dok survey kitchen kabinet lah...set bilik tido lah..lampulah..tapiiiiiiiii
survey dlm tenet je..hahaha



dari kecik sampai beso..
kalau minum candu dia ni..
mesti dok getel2 rambut tu...
kalau tak getel tak sah okk..
habit dr kecik yg akan melekat sampai ke tua lah kot..hehehe



ni lah budak yg suka geram kat orang..
darin ni tak pakai saman...
aku acah pukul dia..tapi dia terus pukul aku..hahaha
tak dpt apa2..mmg situ2 jugaklah meniarap terbaring..
even kat garden midvalley pun darin leh bt okkk..
tak heran langsung orang lalu lalang..
aku???lagi tak heran..lantak ko lah dikkk...hehehe

itulah warna warni kami...kami ni biasa2 jer..yang penting kami happy ngan kehidupan kami...hehehe..tetiba jadi kami kan...oklah..babai...

p/s: gaji minggu dpn sedang menghitung hari..uhuk2..

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 ulasan:

lieyalatif berkata...

alhamdulillah...sonok dah ade rumah sendiri..tahniah beb...sure tak sabar nak deco2 kan emy....

fuh lemak labu aku pun suke wey...kene ngan ikan goreng garing2 pastu sambal belacan...mmg kene la regu lauk tuh....

firdausi berkata...

aku pun dok sabor nak duk umah sendiri...fuh lemak labu mmg aku suker... gu ngan ikan goreng dan ikan masing..tak pandang lauk lain daahhh

lizz berkata...

masak lemak labu tu best..tetibe rasa cam teringin makan pulak ngan ikan goreng n sambal belacan sedap tu....

waa bestnyer dah ader umah baru esok bila dah siap ni best nak deko2 ni mesti lawa....

wahida berkata...

kahkah...ingatkan senyum nak apa, rupanya nak yak yak...ekekek...

best kan dah ada rumah sendiri, mmg penat sikit kalau nak masuk rumah baru, tapi berbaloi2...nak deko tu yg best...eheh...

♥ Vna ♥ berkata...

bestnye dah ade rumah baru..plg best nak deco² tapi pening tgk $$ hehehee

nak yak ye? kalau my son nak yak, dia pi menyorok ekekekekk

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut