visitor 2011

Khamis, 5 September 2013

raya2 rumah dana


hari tu puan dana ada bt mini open house...
as bestfriend makcik ni confirm lah aku dtg..
n bila aku dtg confirm lah aku nak makan byk2 tanpa malu2..
hahaha

n mmg seperti yg aku cakap kat atas..
keje aku makan n tak ambik gambo pun..
rambut pun mengembang..baju pun mcm beso semacam..
lagi lah malas nak snap pic..
so aku ciluk jer lah dr hp camera pokden..
dua ketui jer..
hehehe


yg penting ada gambo budak panjang akal ni...
amboi aiyan..gelak sakan ko yer...
den terkejut sbb tgk aiyan doh beso..
iyerlah tgk setahun sekali..
lain lah aku..hari2 aku tgk budak ni membeso..
dr takde gigi..sampai penuh gigi kan aiyan..
cium skit..


ni awek giant si aiyan..
hehee...keje budak ni mcm mak dia..
makan jer..tak tgk kiri kanan dahhh..
hahaha

p/s: thn ni aku tak bt open house..thn dpn pun tak...tahun sekali lagi insyaallah..hehehe

1 ulasan:

norhidana berkata...

waaaah ada gambar bujang aku..... punyalah gelak beso dia ek, ngn den pun dia tak tkt dh kn...

si darin ni musti senang nk jaga, bg mkn pastu bg nengok tv...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut