nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Ahad, 29 September 2013

anak dara ku no 1


fuh...
korang kan..
kalau ada problem ada tak korang bukak blog korang..
pastu tulis entry baru tgh2 mlm...
huhuhu...
aku gitu lah...
ada problem dlm kepala...
kat blog ni lah aku luahkan...
tp takde lah luah detail kan..
just sipis2 je citer...

ermmm..problem yg menyiksa jiwa aku jugak
tp takde lah aku nak citer sini..
uhuk2..doa2kan aku ok k...

klah...
tiba2 anak dara ku no 1 tlg aku kat dapur
tak bt pe sgt pun..
cuma aku suruh dia tlg kucar2 kan gulai lemak aku....
terus suri excited...
tp lama2 terus cakap..
penat lah mama..
rupanya penat jugak masak ni mama...
iyolah tu suri...


abaikan dapur aku yg berselerak...
otak berserabut..dapur pun aku serabutkan...
hahaha
rajin kan anak dara aku no 1...
tak lagi aku citer kerajinan anak dara aku no 2..
itu nnti2lah...


3 beranak...
mama , suri n darin....

p/s: darin terkena jangkitan telinga...kali ni kali kedua utk tahun ni..semoga anak mama cepat sembuh yer n pls jgn lari bila mama nak bagi ubat yer yang... 


2 ulasan:

lieyalatif berkata...

amboi dah jadi anak dara sgt2 dah ni tolong mama kat dapur...bagus kecik2 dah ajar masuk dapur ni kang besar tak le kekok....

lizz berkata...

rajinnyer dia tolong ibu...esok2 ni mesti pandai masak...
moga darin cepat sembuh yek

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut