visitor 2011

Jumaat, 27 September 2013

citer2


assalamualaikum kawan2..
huhuhu...
ingat kan hari sabtu..rupanya jumaat...
kena lah g keje kan..hahaha

tetiba rasa letih hari ni...
sbb nyer cik darin kter tak sehat...
kepala asyik panas..tp badan tak panas...
riso aku..mlm2 jer merengek..
ke sbb skrang musim panas???
huhuhu

klah meh lah nk citer skit...
korang kan dah tau...
yg pokden dah beli umah kat sinun...
yang masalah aku pulak..sinun tu jauh ngan ofis aku...
so aku tel lah JPA..tanyer kekosongan dkt2 area sinun tu...
tp takde lak kekosongan..tp cek hrmis ada kekosongan...
so dgn separuh rela..aku pun memohon pertukaran...
tempat yg aku mohon ni mmg dkt lah ngan sinun tu..


huhuhu
aku fikir, kalau ofis dkt umah senang lah skit nak uruskan anak2 kan..
lagipun aku masih kerja n17 , gaji pun tak brapa tinggi ...
lain lah aku gred 41 (ya...aku mmg tgh mencari kerja gred 41..tp sumenyer kuciwa lagi)
tak kisah lah nak ofis area mana pun..asalkan selangor / kl...
aku bukan apa..bila pk balik...priority aku skrang adalah anak2..
lain aku tolak tepi ok..
dan kalau lah dpt kerja kat sinun tu...
takdelah klcc, takdelah jj takdelah pavi takdelah chow kita takdelah kg.baru..
hahaha..
itu je pk yer emy...


tiba2 adalah geng menari dulu post gambar dulu2..
ini lah geng2 ronggeng aku...
ada dah sorang yang arwah..al fatihah...
yes ..seriusly aku mmg merindu zaman ronggeng aku...
situlah gelak ketawa...sedu sedan aku...
yang penting aku menari dpt cari side income ( aku tgh blaja unitar masa ni)
mmg seronok...
tp tulah..sume dah berlalu ok..
gambar aku yg kat bawah sekali tu...ala2 jenguk2 tu..huhuhu


zaman ronggeng dah abis..
ni zaman anak2 lah..
walaupun rindu zaman ronggeng..tp aku tetap rasa zaman terbaik adalah anak2..
zaman meneran, tak tido malam, tgk anak berjalan, ketawa dan makan,
aku rasa ni lah zaman yang aku akan rindu2 selalu nnti..
hehehe
eh darin apsal ko botak kt depan tu???


ala mama, itu gambar masa kecik lahhh..
ni saya dah besar skit...cun tak saya??
yer cun mcm mama nyer...
ahaks..

p/s: bt bestfriend ku dana...ko jgn pk bukan2 lak aku nak transfer...aku dah citer kan..apa2 lambat lagi aku nak transfer ok...ntah approve ke tak tu...huhuhu

1 ulasan:

lizz berkata...

waa aktif menari dulu yek..
zaman meneran tu yang best tu hehe....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut