visitor 2011

Jumaat, 20 September 2013

hajat di hati nak beli ni...


aku n makanan susah nak dipisahkan..
tanyer lah sesapa..especially family aku..
kalau aku makan..mesti aku makan byk...
hahaha

ni pun dua tiga hari mmg rasa letih jer..
hari tu bt atkins turun 5kg..
dan2 sakit kepala aku berhenti...
ni naik balik 5kg...terus sakit kaki2..

so adalah simpan hajat di hati ...
nak ber exercise je lah..
mkn tu takdelah had2 sgt..
had2 gitu2 jer lah..
tp nak exercise...

pokden pun dah on...
nk jogging sama2 dulu...
tp kan..
hajat di hati nak beli ni hah....


treadmill ni lah...


thn dpn masuk umah baru...aku nak make sure benda alah ni ada sebiji umah aku..kan pokden..heheheh
nnti2 bila dah ada..anytime leh jog jer atas tu...

p/s: dulu2 masa muda remaja mmg aku berisi pun..takdelah kurus...tp takdelah gemuk camni..selalu2 aku ingat aku ni kuat exercise..aktiviti tu ada...masa sekolah pulak mmg aktif...taekwando lah..kawat polis lah...kawat pengakap lah...merentas desa lah...masuk lumba lari lah..menari lah..mcm2...ni rasa kalau aktif blk leh lah kurus skit...

3 ulasan:

NM03 berkata...

hah... boleh tompang jog kat umh kau la lepas ni... hahahaha

lieyalatif berkata...

aku pun dulu ade peracangan nak beli ni emy...tapi aku yakin die akan menjadi tempat sidai tuala jek hahaahahah so aku batalkan....aku ni plak jenis rajin diet makan tapi bab exercise kelautttt...aku suke buat senamrobik n jillian micheal 30day shred tu jek.....

ape2pun ko pasti boleh beb!

lizz berkata...

caiyok2...kalo dapat treadmill tu semangat sikitkan nak exercise tapi takut tersadai macam lieya cakap tu...tapi kalo nekad takper...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut