nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Rabu, 18 April 2012

saya gebu kerana susu ibu saya....

morning2 aunty2 uncle2...
meh layan gambar darin yang gebu molek ni..
hehehe

Photobucket

mama saya dah takde dagu dua lapis..
tapi saya pulak dah ada...
huhuh


Photobucket

eh seksi lak saya..
sebenarnya saya bucuk nak mandi ni...

Photobucket

dagu berlapis yang gebu..
leh wat kuih lapis ni..

p/s: minggu depan mama saya dah nak start bagi ebm melalui botol..ntah saya boleh ke tak...huhuhu

4 ulasan:

lieyalatif berkata...

mcm biase...gambar tak nampak dan saye frust sbb tak dpt tgk darin gebus gebas heheeheh

wey naik keje kang set timing tuk mengepam tau...aku byk dugaan emi sbb bos aku ni manjang manggil aku.....tapidpt gak laa aku pam 3 kali sehari kat opis....

norhidana berkata...

aduhla gebus gebam tul lah... agaknyer kalu lah abg aiyan tu nk menyusu acik msti dia dh gebus cam darin kan... huhuhui

-sbr yek lieya kang ko suh emy update kt fb lak gambar darin

Qhaifa Nur berkata...

minum susu ibu memang bembam...
ngapa merah2 kat muka tu sayang...ruam ke..

O'gosh berkata...

comlenya..baru deliver ye....bagus la darin minum susu badan..baby saya xnak....setiap bulan asik sakit je...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut