visitor 2011

Rabu, 18 April 2012

compact powder ku


good afternoon..
heehe..
giler kentang update ptg2 gni..
rasa mcm nak tido..
tp xde feeling2 nak tido
so update blog jerlah..
suri mana?
darin mana?
suri main sorang2..
darin cam biasa..wat taik mata..


meh nak citer skit..
elianto compact ni..
actually dah berjaman2 membeli 
tapi tak pernah abis2..
coz aku pun bukan pakai make up sgt...
nak beli yang baru..
syg ada lagi kan..
tapi


suri telah membantu aku utk aku membeli yg baru..
yes..suri telah memecahkan nyer..
so skrang ada sebab utk rempat yg baru kan...
hehhhe


ini picture bonus utk lieya latif..
hehehe

p/s: nak beli compact powder..apa brand yg elok yek?
huhuhu

3 ulasan:

inazamri berkata...

bila anak2 masih kecil mesti setiap ibu akan ada memori mcm ni..sama la mcm akak dulu2 masa anak kecik lg..bedak,lipstik..ape2 je la barang mekap mesti ada yg pecah dikerjakan mereka hihi

norhidana berkata...

naik keje pas pantang nih sile lah cari makeup baru yek kwn ku.... aku pun lama dh tak beli makeup baru wei...

oh darin gebus... kalu lah dpt mau lebam kene cium ahak2

lieyalatif berkata...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...baru puas hati aku dpt tgk gambar hahaahahaha...lagi2 pic darin gebus gebas ade....abeh laaaa nampak gaye kak suri turun takhta ni hahaahahha....

oo pandai ko yeak ...gunekan suri sebagai helah nak beli baru hahahaahah.....

aku pakai simply siti emi, so far mmg sgt2 okey......aku dah stop pakai bb cream, foundation ke naturactor ke....sejak pakai tabita ni kulit serate jek cantik...so gi keje sapu bedak jek...legaa kulit muke aku koooo....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut