nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 2 April 2012

sakit perut


huhuhu...
anak dara aku yang manja ni selalu sakit perut
nak kentut jer..tapi muka, kaki n tangan menunjukkan macam dia sakit perut...
tp betul ke?

aku ada lah g klinik tanyer..
doc cakap normal..so normal lah..
tp sian tau minah kecik ni..
meronta2....
jadi citer...memalam nak menggantung je ngan aku (bf)
tak bagi kan menangis...

ni 2 3 hari aku dok ajar puting piring tu...
so memalam sakit perut aku sumbat jer lah...
tp sian tau..

so nak lah tanyer kawan2..
sesapa2 ada tips tak utk elak sakit gni...
huhuhu...bukan elak..tapi kurangkan...
aku ni bukan reti sgt ni...
ma pun jauh
huhuhu

bye...

6 ulasan:

norhidana berkata...

aku lg lah tak tau beb...maklum anak baru sorang... sbb aiyan pun tak penah lak bt muke gitu hehehe...
cube ko letak minyak angin ke... kot2 kurang... huhuhui

Puan Fifiey berkata...

masuk angin la tu.. barutla perut dia..

mamasuri berkata...

puan fifiey: akudah tak barut..aku kena gelak ngan doc pakar sbb barut bby utk elak angin...hehehe

dana: hehehe..mmg letak angin je lah keje ni...

Nasrul Muhaimin Ariff berkata...

cuba letak minyak yuyee cap limau :)

Puan Fifiey berkata...

cuba letak minyak yuyi..

fazitaismail berkata...

a'ar noly...cuba letak minyak yuyi..
kecian jgak dgar tu...

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut