nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 2 April 2012

kemas rumah n cari mood


salam kawan2...
giler kentang dah masuk bulan april kan..
lagi sebulan aku akan masuk keje dah...
rasa mcm baru jer beranak semalam...
hehehe

aku ni tengah cari kekuatan nak kemas rumah...
malas betul nak kemas rumah..
iyelah..aku ni bukan rajin orang nya...
bab2 kemas2 rumah ni mmg fail...
sebelum tu meh tgk gambar darin terbaru..


ini budak muka semakin tembam..
berkat air susu ibu nyer...
hehehe...


si kakak lak kerjanya 'mengemas' rumah aku..
ko tgk lah ruang tamu umah aku..
dah tak nampak ruang tamu dah..
marah kan ...si kakak ni memberontak..
so aku biarkan..ambik hati..



nasib baik adik nyer baik giler...
lepas menetek..letak terus layan perasaan n tido..
leh lah mama nyer berfacebook..hehehe

p/s : mood penuh kemalasan..aduiiiiii

4 ulasan:

norhidana berkata...

darin bam bam... hehehheeh
ni kalu dia baring sebelah aiyan nih...comfirm darin lg beso dr aiyan heheheh.....

ada masa sebulan lg beb... takpe2 heheh

Puan Fifiey berkata...

noli.. mu letak eye shadow ker kat mata darin?

mamasuri berkata...

dana: ala lebihkurang je darin n aiyan...

puan fifiey: giler ko letak eyeshadow..?hehehe..sebenarnya darin mmg ada tanda merah kat mata dia n atas mulut...sejak kuar dr perut lagi...benda tu dipanggil strawberi apa ntah...bahasa saintifik..hehehe..myb leh ilang or myb takleh ilang...tp myb aku nak ubat cara kampung sbb itu jugak takut dipanggil 'kenang'...waallahualam...

Puan Fifiey berkata...

oo.. sory noli aku gurau jer... mcm anak sepupu aku cam tu jugak.. tengah susualn doktor pakar.. mula2 skit jer kat hidung pastu habis hidung sebiji..merah .... ko berubatla... bawa jumpa doktor.. hope benda tu akan hilang dengan sendiri..

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut