nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 5 April 2012

makan maggi - feveret baru suri


 ni nak citer lah skit pasal makanan feveret suri skrang...
kalau korang nak tau..
suri skrang suka bangat makan maggi..

iyer2 aku tau..
makan maggi tak elok..
tp tak bagi...asyik merengek jer...
so bagi lah jugak..walaupun bukan selalu...
tp tulah ..selalu papa den beli sebungkus besar ..
sebungkus besar ada 6 pack..
itu pun aku sorok2 skit..
kalau nampak sume..
mau pagi petang siang malam suri nak..
meh layan..


ini ler maggi nyer..
maggi kari kosong...
n segelas air sunquick


masa ni maggi tengah panas skit..
so masih lagi sopan santun 


tapi..sekali aku toleh suri makan..
ko tengok..abis ditarik mee tu tinggi2..
geleng kepala aku...
masa ni aku dah sound suri...


eh2 ditarik lagi...
kali ni aku sound siap cakap..takde dah maggi kalau makan gitu


sambil bebel2..
terpaksa lah suri makan dgn sopan nyer...
hehehe

p/s: seriusly aku stress betul ngan perangai suri..tp apakah daya...setakat stress dgn budak umur 4 thn kira aku lak tak betul nyer...hehehe...

1 ulasan:

lieyalatif berkata...

hahaahahah...tegelak aku tgk suri tarik megi tu tinggi2 emi...kelako tau...comel pun yeak heheeheh...

alah ko anak2 aku pun hantu megi....eh aku pun suke megi hihihihihi

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut