nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 9 Jun 2011

port baek punyer....


inilah kalau ada anak sorang yang manja ni..
apa nak bagi jer..
nak wat sepah pun...kami bagi jer..
tak bagi kan ...merajuk
tak bagi kan..katanya kitorang tak sayang dia..
so layan je lah


inilah aktiviti suri...
layan kartun jer keje..
tak pernah bosan...
itulah port dia depan tv...
kalau marah...macam aku cakapkan kat atas lah...
merajuk pulak..
kata tak sayang pulak


ko tengok baek punyer kaki landing..
mesti suri dah rasa comfort giler dok gitu...
ikut ko lah suri..
asalkan jangan nak meraung2 nangis...


ini edisi gambar memang tak mengemas lah..
dikobek barang2 bawah tv tu..
lantak ko lah


ini normal ok kalau datang umah aku...
bersepah ngan mainan dia..
sume dalam umah dah jadi port main dia...

p/s: aku pinjam tv nenek suri ...myb nak pasang another decoder astro khas utk minah ni tgk kartun..wa letih ...hari2 layan kartun..nak tgk nora elena pun takleh..hehehehe...subcribe hbo mustika pun rugi jer..alih2 kartun je kitorang tgk..perangai pun dah cam kartun dah...

Tiada ulasan:

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut