nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Khamis, 9 Jun 2011

citer excited @ pantai bagan lalang


kan ada aku citer hari tu..
ttg gedik ktorang main layang-layang kat bagan lalang..
nak lah publish byk picture..
tapi pic sume adalah gelap2 gelita skit..
so malas nak publish sume..
nnti korang sakit mata..
layan


si papa yang excited nak kenal bagan lalang..
tak pernah g ok...
itu pun dia tel budak ofis dia tanyer gitu2 jer..
yg dia tau litar sepang jer...
hehehe



ini lak si anak yang excited jugak..
tangan kiri bekas main pasir..
tangan kanan penyeduk2 pasir..



muka budak bangun tidur excited tgk pantai...
dalam perjalanan tidur..
celik2 jer dah sampai...


anak ngan mak gumbira bermain pasir..
walaupun air pantai kotor..(giler kotor sgt)
tapi kitorang main jugak air n pasir tu..
bt tutup mata jer..
oh tingat pantai beserah yang pasir nyer putih n air nyer bersih...


walaupun pantai kurang bersih...tapi orang ramai giler..
myb sini jer pantai yang ada..
myb sini jer pantai yg dekat ngan umah...



see gambar gelap mak anak bermain air..
giler best usik2 suri dalam air..
tapi tak syok nyer..
setiap kali aku melangkah dalam air..
mesti ada rasa something..
cepat2 aku naik ke pantai..hehehe
papa den cakap takut tulang orang jer..
siut jer..


syukur sgt ada pantai ni..
dapat melepaskan hajat utk suri mandi manda...main2..
kasi suri release tension asyik dok SD jer..
hehehe
sekian..

p/s: oh rindukan pantai beserah yang suci murni itu..

3 ulasan:

norhidana berkata...

awat gambar ko sume gelap2 beb?
salah setting ke? heheheh seronok suri tp seronok lg mama ngn papa nyer main tp pantai

mamasuri berkata...

suri main setting tu..
aku dah betulkan..sib baik ada ambik kursus fotografi..ahaks..

zaidah berkata...

zai excited nak tengok gambar tapi macam tak berapa jelaslah.....huhuhu

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut