nuffnang

my nuffnang

visitor 2011

Isnin, 20 Jun 2011

bersahur


ni nak citer menu sahur aku ...
almaklumlah jadi pompuan ni kenalah posa ganti..
kan?
maka ganti lah posa aku tu..
ini citer hari rabu minggu lepas
meh layan


aku kalau first day posa mesti kena sahur..
kalu tidak..lembiklah aku...
tapi kalu dah hari 4 or 5 dan seterusnya...
tak sahur pun takpe...
milo kow aku...panas2 aku buat...


nasi tarak...tapi aku bt telur hancur gni ...
makan dengan dua keping roti gardenia...
nyum2..

p/s: aku hanya berposa sehari je..malam tu aku lembik sebab berbuka minum air je keje..iyelah..musim skrang kan musim panas...

1 ulasan:

zaidah berkata...

bleh tahan ker tu suri sampai ke petang.....

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut