visitor 2011

Khamis, 16 Jun 2011

jamuan ofis


jamuan ni kejadian nyer berlaku tengahari semalam...
ada staff2 sini yang dapat kenaikan pangkat...
tahniah sume...
layan


maaf nak cakap..bandung soda ni tak sedap ler..
aku langsung tak minum..huhuhu


lauk2 yang hadir semalam...
ayam masak lemak (best giler)
daging ala2 kerutuk (sedap gak)
ikan goreng (x ambik pun)
ulam2 ( i like)
sayur (ok2 lah)
buah (aku tak mkn honew dew)
huhuhu


antara staff2 yang tunggu bos bagi speech..
mak aii..lama giler...


tunggu lagi...


antara dirai ...
gud luck wei kat new office..
selamat bangun pagi...hahahha

p/s: bila lah aku nak rasa jamuan perpisahan untuk aku lak???hehehe

1 ulasan:

norhidana berkata...

antara jamuan yg sedap menunyer selalu sama je naik muak...
kalu nk bt jamuan pepisahan ko, tunggulah pas aku nyer jamuan dulu ek... hehehe

taip je apa saja

nuffnang

Pengikut